ח"כ קיש: "לא נסכים לממשלה בראשות גנץ; בחירות ישנו את המפה"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ קיש: "לא נסכים לממשלה בראשות גנץ; בחירות ישנו את המפה"

    ח"כ יואב קיש ב'מהדורה המרכזית': "לא נסכים שגנץ יהיה ראש ממשלה עם שמונה מנדטים; אנחנו עושים מהלכים כדי שסילמן לא תהיה הפורשת היחידה. הממשלה הזו לא תשרוד זמן רב. בנט סיים את הקריירה ואינו רלוונטי; עד שלא יהיה חוק לפיזור הכנסת שום דבר משמעותי לא יקרה"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יואב קיש מצהיר כי מפלגת הליכוד לא תתמוך בהקמת ממשלה בראשותו של בני גנץ. "לא נסכים שגנץ יהיה ראש ממשלה עם שמונה מנדטים, זה לא קביל ולא על הפרק", אומר הערב (חמישי) קיש בריאיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית.

    בפתח הריאיון התייחס קיש למצב הפוליטי: "אנחנו עושים מהלכים כדי שסילמן לא תהיה הפורשת היחידה. הממשלה הזו לא תשרוד זמן רב. אני לא רואה את אנשי הימין בממשלה הזו נשענים על הרשימה המשותפת".

    ביחס לדחיית 'גזירת המעונות' לאחר האולטימטום של ח"כ אורבך: "ברור שליברמן לא היה עושה דבר בלי המהלך של סילמן וזה צריך להרשם על שמה; אורבך וקרא הורידו את המחיר שלהם משמעותית כי הם שמו את יהבם על שקד שמנהלת את האירוע ולא הולכים להיות האצבע ה-61".

    עוד אמר קיש: "בנט הוא גווייה פוליטית. אפילו הישיבה החשובה של סיעת ימינה הייתה בלעדיו, בישיבה של שקד, אורבך וקרא אחרי ישיבת הסיעה הרשמית. בנט סיים את הקריירה ואינו רלוונטי".

    קיש הבהיר כי "עד שלא יהיה חוק לפיזור הכנסת שום דבר משמעותי לא יקרה. יש פה כמה מפלגות שמבינות היטב שבאירוע של בחירות הן מפסידות את כל הקלפים".

    הוא נשאל האם יסכים לשבת בממשלה עם ליברמן: "הייתה לי ביקורת קשה מאוד כלפי סילמן בשנה האחרונה, אבל במקום שבו בעלי תשובה עומדים צדיקים גמורים אינם עומדים. יש לה זכות גדולה בהפלת הממשלה. אין ספק שליברמן התנהג בצורה בזויה מאוד כלפי המגזר החרדי והתנתק מהמחנה הלאומי".

    קיש התייחס לסקרים שמזה כשנתיים לא צופים 61 מנדטים לגוש נתניהו: "במקרה של בחירות יהיו מפלגות חדשות גם בימין, יהיו מיזוגים. תהיה מפה פוליטית חדשה לגמרי. האירוע יכול להיות צמוד בכל צד. אני חושב שהמחנה שלנו הבין את המשמעות של להישאר בבית ומהלך של בחירות ישנה את המציאות".



    0 תגובות